Administrator
Militaria
-~-
- ZBROJNI: Podstawa każdej armii, gdzie są wysyłani do przodu jako pierwsi. Mimo przydomka "mięso armatnie" są oni dobrze uzbrojeni w miecze i odziani w skórzane kurty lub zardzewiałe zbroje. Bardzo podatni na broń miotaną.
Koszt: 1PW, 1PŻ, 1SR.
Ilość: 1.
Siła: 4.
Wytrzymałość: 5.
Szybkość: 5.
- WŁÓCZNICY: Przydatni do odpierania ataków wrogiej jazdy. Uzbrojeni w długie włócznie, i odziani w skórę są dobrym dodatkiem do ataku wraz z zbrojnymi. Tak jak oni są bardzo podatni na ostrzał. Są zdolni rzucać włóczniami na krótki zasięg. Wtedy walczą sztyletem.
Koszt: 2PW, 1PŻ, 1SR.
Ilość: 1.
Siła: 5.
Wytrzymałość: 4.
Szybkość: 6.
- TARCZOWNICY: Schowani za mocną tarczą, dzierżąc w ręku miecz, są dobrym wsparciem dla prawie bezbronnych strzelców. Są dobrymi, wytrzymałymi obrońcami. Co tu dużo mówić, tarczownicy są bardzo wszechstronni i z dobrym strategiem mogą odmienić losy bitwy.
Koszt: 2PW, 2PŻ, 1SR.
Ilość: 1.
Siła: 3.
Wytrzymałość: 7.
Szybkość: 4.
- ŁUCZNICY: Znany wszystkim, lekko odziany i dzierżący łuki, trzon każdej armii. Zasypuje przeciwnika gradem strzał, utrudniając mu dojście do twoich linii. W bezpośredniej walce prawie bezbronni. Do walki wręcz służy im sztylet. Dobrzy do obrony miast czy zamków.
Koszt: 4PW, 1PŻ, 1SR.
Ilość: 1.
Siła: 6.
Wytrzymałość: 1.
Szybkość: 6.
- KUSZNICY: Noszący twarde kolczugi wojownicy posługujący się jedną z najbardziej śmiercionośnych broni w Westeros - kuszą. Wystrzelone z niej bełty mają duży zasięg i potrafią przebić niemal każdą zbroję. Mogą strzelać jednak tylko przed siebie. Najlepsi obrońcy grodów.
Koszt: 5PW, 2PŻ, 1SR.
Ilość: 1.
Siła: 8.
Wytrzymałość: 4.
Szybkość: 4.
- KONNICA: Jeźdzcy na koniach, twardzi jak skała i uzbrojeni w miecze i krótkie piki. Szybcy i świetnie nadający się do natychmiastowego natarcia na siły wroga. Niezwykle niebezpieczni.
Koszt: 6PW, 6PŻ, 1SR.
Ilość: 1.
Siła: 8.
Wytrzymałość: 6.
Szybkość: 8.
- RYCERZE: Pasowani przez lorda, ciężkozbrojni jeźdzcy, dosiadający najlepszych koni. Uzbrojeni w długie piki i najlepszą stal są miażdżącą przewagą w każdej bitwie. Każdy z rycerzy ma swojego giermka, który asystuje mu w bitwie.
Koszt: 10PW, 6PŻ, 2SR.
Ilość: 1.
Siła: 9.
Wytrzymałość: 9.
Szybkość: 10.
- MASZYNY OBLĘŻNICZE: Od katapult, po trebusze czy tarany. Te niezwykłe urządzenia znacznie ułatwią oblężenie. Każda z maszyn musi być obsługiwana przez 10-osobową załogę. (Przed zakupem trzeba zaznaczyć, który rodzaj maszyny dokładnie się zamawia)
Koszt: 4PW, 10SR, 4PG.
Offline